Jak jsme malé obchodní firmě s kuchyňským nádobím zvedli obrat na dvojnásobek, zisk na trojnásobek a přivedli skoro třicítku nových B2B odběratelů? Stačilo hlavně motivovat tým prodejců. V případové studii vám ukážeme ale i další tipy, jak jsme toho dosáhli.
ROZVOJ STAGNUJÍCÍ FIRMY
Made in Japan Europe
Prodej/Zisk/Motivace týmu
srpen – prosinec 2020
Praha
+ 85% nárůst obratu (vs. stejné období roku předtím)
+ 285% navýšení zisku (vs. stejné období předchozího roku)
+ 27 nových B2B odběratelů
Zvýšit obrat minimálně o 30% a udržet průměrnou marži alespoň na stejné výši.
Motivace prodejců – důslednost, důslednost a zase důslednost při kontaktování zákazníků.
Pravidelné jsme získávali nové zákazníky tím, že jsme 2× týdně společně s prodejci obvolávali potenciální kontakty.
Nejtěžší byly první 2 měsíce – znamenaly nepříjemný tlak na prodejce něčím, čemu z počátku nevěřili.
Když ale viděli, jak skvěle to funguje, začali obvolávat sami – zvyšovala se tím jejich provize.
Věnujete nám jediný den u vás ve firmě. To stačí, abychom našli ta nejslabší místa a předali vám analýzu, jak znovu nastartujeme váš byznys. A stačit nám bude pár měsíců.