Uzdravujeme firmy

 

Máte sucho na účtu a prodeje nerostou? ELON Vám nepomůže, my ano.

 

Jak najít nové prodejní kanály, i když jste na trhu už dlouho.

 
Myslíte že už nemáte komu novému prodávat a protože jste na trhu “hrozně dlouho“, tak už jste všude? Dám Vám příklady, kdy si to velké nadnárodní firmy myslely také a já jsem našel nové zákazníky, kteří od nás začali nově odebírat.
 
Příklad první: PK Solvent největší velkoobchod drogerie, 25 let na trhu, rok 2015
     PK solvent prodával 25 let do velkoobchodů, drogerií a měl vlastní síť prodejen TETA. Dle jeho názoru nebylo kam růst. Prodávali jsme i úklidovým firmám, ale pouze velice málo. Zjistil jsem, že úklidových firem je obrovské množství a mají potenciál 250 miliónů Kč pouze v ČR!!!. Připravili jsme projekt, nastavili jsme pro ně sortiment a ceny, najali obchodní zástupce a rozeběhli obchodování.

 

Výsledek: Obrat 25 miliónů kč za první rok

 
Příklad druhý: firma Kraft Foods, káva Jacobs a Dadák, rok 2000
     Velká nadnárodní firma, 60 obchodních zástupců a mysleli jsme, že jsme všude. Nebyli.
Vstoupil jsem do jednání s 2 největšími provozovateli Prodejních automatů a vstoupili jsme na tento trh. Celkem 200 automatů po celé ČR jsme obsadili s kávou Jacobs.

 

Výsledek: Obrat 12 miliónů Kč navíc kávy za rok.

 

Příklad třetí: opět firma Kraft Foods, káva Dadák, rok 2001
     Zcela nový kanál jsem otevřel při jednání s Family Frost. Family Frost oslovuje úplně jiné zákazníky, jiným způsobem, žádného ze stávajících klientů naší  firmy obratově nekanibalizovali a rozšířili distribuci značky. Vyjednal jsem tedy s nimi jednorázovou měsíční akci (více bohužel nechtěli) na kávu Dadák.

 

Výsledek: Obrat 4 milióny Kč navíc kávy za měsíc spolupráce.

 

Vždy najdete prodejní kanál, kde lze prodávat, téměř nikdy nemáte obsazený celý trh.

Hledejte a zákazníky najdete.